sobota, 6 października 2012

Pizza i Pierogi

Sportretuj swojego partnera w najbardziej charakterystycznej wg Ciebie sytuacji


Monika jest podróżnicką, a jego stwarza najbardziej "normalne" jest to z plecakiem spacerujance w naturze...


Typowa sytuacja czyli Ste w kuchni lepiący gnochi

Wasze szczególne miejsce w Krakowie


Nasze ulubione miejsce – Kazimierz ze swoimi dziurami, brukiem, bramami, knajpkami, zapiekankami, całą tą dekadencką atmosferą dawnej świetności i śladami ‘tłumnej nieobecności’ tych, którzy byli tu przed nami

Sfotografuj przedmiot / miejsce, które przypomina Ci o swoim pochodzeniu


FIAT 127 był bardzo popularne tez we Włoszek kiedy byłem dzieckiem... moje rodzice nie mieli go (mieli FIAT 500), ale ale mój wujek, myślę, a na pewno rodzice niektórych z moich przyjaciół mieli FIAT 127, w ogóle nie było trudno znaleźć go na ulicy...

Co w kulturze Stefano najbardziej Cię uderza, zaskakuje lub denerwuje?


Nie lubię we Włoszech niewolniczego przywiązania do mody i marek, nie mogę zrozumieć jak można na przykład chodzić w kozakach  w środku lata tylko dlatego, że jest to modne, denerwuje mnie brak indywidualizmu w sposobie i stylu ubierania

Co Cię dziwi / bawi / śmieszy w Krakowie?


Fryzjer na ulicej Grodckiej. Poszłam tam zeby obciąć włosy, zapetałem ich skrócić "tylko trochę", i wyszedł z hełmem włosów wyprostowanego jak Beatlesi... w ogóle, Jestem bardzo ciekawy niektórych miejscach w Polsce, gdzie czas wydaje się zatrzymał... jak ten fryzjer... ale nigdy nie wyobrażałem sobie, aby wydostać się z lat sześćdziesiątych fryzurę

Co w Krakowie może być dla Stefano trudne / dziwne / niezrozumiałe?


Najtrudniejsze dla Ste w Krakowie było na początku otrzymanie modemu. Kusi z każdej wystawy dostępny za 1 PLN, ale w praktyce jest dla obcokrajowców bez zameldowania w Polsce nieosiągalny…

Jak chcecie, by Polacy Was postrzegali (jako interkulturalną parę)?


Jak chcemy, żeby nas widzieli? Pizza i pierogi – może dziwna mieszanka, ale funkcjonuje

2 komentarze: